piątek, 12 czerwca 2015

Thiago Silva!!!!!!






Hejka! Miałem ten autograf wam pokazać w środę, lecz trochę mi zabrakło czasu. Podpis jest od brazylijskiego obrońcy na co dzień grającego w PSG. Obecnie jest na Copa America w Chile. Wczoraj  Brazylia grała ostatni sprawdzian z Hondurasem i stała się obiektem krytyki, może tak bardzo nie cała "repra" a poszczególni piłkarze m.in. Neymar. Thiago Silva do PSG przeszedł z AC Milanu.
Na gali FIFA został wybrany do jedenastki roku. Do Thiago wysłałem list z prośbą, kopertę zwrotną 5 zdjęć i plakat oraz kupon IRC na adres prywatny. We wtorek dodałem dwa autografu Thiago na wymianę - jeden już został wymieniony, z racji czego jutro na blogu pojawi się BOMBA. Wielkie dzięki dla was za te 4000 wyświetleń. Fajnie, że tak często odwiedzacie mojego bloga. Do jutra.




8 komentarzy:

  1. Gratuluje ;)

    autographsandthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję!
    Zapraszam do mnie: autografydawida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę się z tobą adresami wymienić lub zapłacić ci za adres prywatny Silvy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę się z tobą adresami wymienić lub zapłacić ci za adres prywatny Silvy?

    OdpowiedzUsuń