wtorek, 14 lipca 2015

Powracamy z wygraną + informacja


Siemanko! Przepraszam was wszystkich bardzo za moją dłuuuugą nieobecność ( nie było mnie prawie miesiąc!!!). To wszystko spowodowane tym, że po prostu nic nie przychodzi. W związku z powyższym na końcu posta będzie ważna informacja. Na blogu http://fikolynamacie.blogspot.com/ był organizowany konkurs. Trzeba było opisać początek przygody z kolekcjonerstwem autografów. Do wygrania był  powyższy kalendarz z podpisem Mariusza Pudzianowskiego i autograf Pawła Treli. Tej drugiej osoby w ogóle nie kojarzyłem. Wiadomość o wygranej otrzymałem akurat w urodziny. Bardzo się ucieszyłem, lecz jak zobaczyłem szczegóły to mój entuzjazm trochę się zmniejszył. Okazało się, że tylko ja wziąłem udział w konkursie. No cóż, ważne że wygrałem.
Co do tej wiadomości, z powodu braku autografów zawieszam działalność bloga na okres wakacji, może trochę krótszy.
Pozdrawiam, Szymon

1 komentarz: