wtorek, 5 maja 2015

Joe Hart

Hejka! Jak wczoraj mówiłem dzisiaj jest post z autografem. Ten podpis jest od bramkarza reprezentacji Anglii. Chodzi mi o Joe Harta. Graf tego piłkarza jest moim pierwszym w kolekcji podpisem od jakiegokolwiek bramkarza, a jednocześnie zawodnika Manchesteru City. W reprezentacji zagrał 49 meczów, a w Manchesterze gra od 2006 roku. Co prawda większość tego czasu spędził na wypożyczeniach. Co do autografu czekałem na niego najdłużej z wszystkich wysłanych próśb - 86 dni. Dostałem 2 podpisane zdjęcia ( z reguły na blogach widziałem stampy). W miejscu podpisu fotografie są trochę uszkodzone, lecz ważne, że Joe podpisał. Pisałem na adres Manchesteru City. Ten adres jest podany na wielu innych blogach, więc jak ktoś będzie chciał go znaleźć, to może na nie wejść albo poszukać w internecie. 

Oglądacie dzisiejszy mecz? Komu kibicujecie, bo ja jestem za Juve.
Wypchanych skrzynek :)))))

3 komentarze:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie http://autografy-adriana-arka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, u mbie też dziś Joe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To są dwie różne pieczątki, jego oryginalny podpis jest większy i inaczej wygląda.

    OdpowiedzUsuń