poniedziałek, 4 maja 2015

Mariusz Jurkiewicz!!!

Siemanko!Dzisiaj dotarły do mnie dwa autografy, więc jurto też będzie notka z dosyć (według mnie) zadowalającym autografem. Dzisiejsza notka będzie poświęcona grafowi pierwszemu szczypiorniście na moim blogu. Pan Mariusz gra obecnie w Orlen Wiśle Płock, jest reprezentantem Polski. Występuje na pozycji rozgrywającego z numerem 20. Wraz z reprezentacją Polski zdobył brązowy medal na Mistrzostwach Świata 2015 w Katarze. Autograf zdobyłem poprzez wymianę z Kasią, za co serdecznie Jej dziękuje.

Jutro mecz Real Madryt - Juventus Turyn. Jak myślicie, kto wygra jutrzejsze starcie?
Pozrdo, Szymon

3 komentarze:

  1. Witaj ;) Również jestem kolekcjonerką. Pragnę Cię serdecznie zaprosić na mojego bloga, którego mam od ponad roku, ale usunęłam wszystko z powodu braku czasu na publikację nowych zdobyczy. Serdecznie Cię zapraszam, ( reaktywacja ) dodajemy do polecanych? Odpisz u mnie ;)
    autografy-patrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń